Αρχική Τεύχος 30 Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα»
Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα» PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Kostas Magos   

Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα»


Κώστας Μάγος

Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

 

 

Περίληψη

Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, ένα από τα ζητήματα με το οποίο συχνά ασχολούνται τόσο οι θεωρητικοί της εκπαίδευσης όσο και οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί. Συνέδρια και σεμινάρια, σχεδιασμός και παραγωγή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, εκπαιδευτικά προγράμματα και προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, αλλά και πολλές εκπαιδευτικές δράσεις έχουν ως θέμα την θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος. Το παρόν κείμενο στοχεύει αφενός να απαντήσει σε μερικά συνήθη ερωτήματα που συνδέονται με τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος και συχνά διατυπώνονται από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο σχετικών επιμορφωτικών σεμιναρίων και αφετέρου να περιγράψει μια μικρής έκτασης διδακτική παρέμβαση σχετική με το Ολοκαύτωμα, που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων της Μαγνησίας.

 

Πλήρες άρθρο