Τεύχος 20
title Filter     Προβολή # 
# Τίτλος άρθρου Συντάκτης Προβολές
1 Συζητώντας για ‘το κομμάτι που λείπει’ και την ολοκλήρωση: φιλοσοφικές συζητήσεις στο σχολείο με τη βοήθεια της λογοτεχνίας Ουρανία Μαρία Βεντίστα Μαρίτα Παπαρούση 1791
2 Προσεγγίζοντας τις ανδρικές ταυτότητες στη Λογοτεχνία της Α΄Λυκείου: Μια εφαρμογή κριτικού γραμματισμού στον Μπίλλυ Έλλιοτ Παναγιώτης Ιωαννίδης 597
3 Διδακτική αξιοποίηση του graphic novel «Persepolis» για την ανάπτυξη κριτικού γραμματισμού σε μαθητές της Α’ Λυκείου στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας Βασιλική Καραΐσκου 255
4 Η Διδακτική αξιοποίηση της αναγνωστικής και κριτικής θεωρίας στο πλαίσιο της προσέγγισης έμφυλων ρόλων και ταυτοτήτων στη Λογοτεχνία Ελευθερία Μαχαιρά 324
5 Η κριτική θεωρία και η διδασκαλία της λογοτεχνίας: συνδυάζοντας αναγνωστικές και κριτικές προσεγγίσεις Μαρίτα Παπαρούση 397
6 Η Χιονάτη και οι εφτά νάνοι»: μεταμοντέρνοι πειραματισμοί πάνω στο κλασικό παραμύθι από τον Τζάνι Ροντάρι και τον Ευγένιο Τριβιζά Άννα Αφεντουλίδου 492