Τεύχος 22
title Filter     Προβολή # 
# Τίτλος άρθρου Συντάκτης Προβολές
1 Η «πρωταρχική ενότητα» απόλαυσης και κατανόησης: Δημιουργικές προσεγγίσεις του λογοτεχνικού γραμματισμού στο Δημοτικό Σχολείο. Κατερίνα Καρατάσου 622
2 Η Ποίηση ως «όραμα» και «άκουσμα»: Διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις και δραστηριότητες στη διδασκαλία της ποίησης Τζίνα Καλογήρου 432
3 Αναδημιουργώντας το κείμενο: Κατανοώντας τη γραφή, μετα-γράφοντας την κατανόηση και ο ρόλος της εννοιολογικής μεταφοράς Άννα Κουππάνου 308
4 Οικοδομώντας τον λογοτεχνικό γραμματισμό στη βαθμίδα του Δημοτικού. Στοιχεία διδακτικής του ποιητικού λόγου στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Λογοτεχνίας για τη Δημοτική Εκπαίδευση της Κύπρου Αφροδίτη Αθανασοπούλου 252
5 Αξιοποιώντας διδακτικά την αφηγηματολογία ως μέσο λογοτεχνικού γραμματισμού: η περίπτωση της δημοτικής εκπαίδευσης στην Κύπρο Σπύρος Κιοσσές 643
6 Το πρίσμα και τα φίλτρα των ειδών. Η ειδολογία στην υπηρεσία του λογοτεχνικού γραμματισμού Κατερίνα Καρατάσου 687
7 Common Ground for Children and Adults: Picturebooks for Philosophers of All Ages Sandra L. Becket 219
8 Interview Sandra Beckett to Tasoula Tsilimeni Sandra L. Becket 203