Τεύχος 22
title Filter     Προβολή # 
# Τίτλος άρθρου Συντάκτης Προβολές
1 Η «πρωταρχική ενότητα» απόλαυσης και κατανόησης: Δημιουργικές προσεγγίσεις του λογοτεχνικού γραμματισμού στο Δημοτικό Σχολείο. Κατερίνα Καρατάσου 586
2 Η Ποίηση ως «όραμα» και «άκουσμα»: Διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις και δραστηριότητες στη διδασκαλία της ποίησης Τζίνα Καλογήρου 388
3 Αναδημιουργώντας το κείμενο: Κατανοώντας τη γραφή, μετα-γράφοντας την κατανόηση και ο ρόλος της εννοιολογικής μεταφοράς Άννα Κουππάνου 276
4 Οικοδομώντας τον λογοτεχνικό γραμματισμό στη βαθμίδα του Δημοτικού. Στοιχεία διδακτικής του ποιητικού λόγου στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Λογοτεχνίας για τη Δημοτική Εκπαίδευση της Κύπρου Αφροδίτη Αθανασοπούλου 220
5 Αξιοποιώντας διδακτικά την αφηγηματολογία ως μέσο λογοτεχνικού γραμματισμού: η περίπτωση της δημοτικής εκπαίδευσης στην Κύπρο Σπύρος Κιοσσές 581
6 Το πρίσμα και τα φίλτρα των ειδών. Η ειδολογία στην υπηρεσία του λογοτεχνικού γραμματισμού Κατερίνα Καρατάσου 663
7 Common Ground for Children and Adults: Picturebooks for Philosophers of All Ages Sandra L. Becket 207
8 Interview Sandra Beckett to Tasoula Tsilimeni Sandra L. Becket 181