Τεύχος 30

Αφιέρωμα τρέχοντος τεύχους «Ελεύθερο Θέμα»

title Filter     Προβολή # 
# Τίτλος άρθρου Συντάκτης Προβολές
1 Διδάσκοντας Ιστορία μέσα από Graphic Novel: Από το Στα Μυστικά του Βάλτου της Π. Δέλτα στο Στα Μυστικά του Βάλτου της Πηνελόπης Δέλτα των Π. Πανταζή και Γ. Ράγκου Kanatsouli Meni 153
2 Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα» Kostas Magos 126
3 Η εφαρμογή του θεωρητικού μοντέλου του Κριτικού Γραμματισμού στη λογοτεχνική ανάγνωση του αφηγηματικού κειμένου Μεταξούλα Μανικάρου 94
4 Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία Τασούλα Τσιλιμένη 385
5 Πολιτισμικός Γραμματισμός μέσα από τον Διάλογο και την Επιχειρηματολογία στη Δημοτική και Μέση Εκπαίδευση: Ένα παράδειγμα διδακτικής πράξης Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα 129
6 Ερωτήματα για την παιδική προσφυγική λογοτεχνία Ευγενία Σηφάκη 115
7 Μία διδακτική προσέγγιση του διηγήματος «Τὸ ἁμάρτημα τῆς μητρός μου» του Γ.Μ. Βιζυηνού βασισμένη στη «συναλλακτική» αναγνωστική θεωρία της L.M. Rosenblatt Χρήστος Χαρακόπουλος 78
8 Γιατί πολυτροπική προσέγγιση στη διδακτική της Λογοτεχνίας; Κατερίνα Παπασωτηρίου 113
9 Μεταφραστικές παρεμβάσεις και τροποποιήσεις στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Σταχομαζώχτρα» κατά τη μεταφορά του στη Νεοελληνική για παιδιά και νέους Νικολέττα Κόρκα 60
10 Η ποιητική των παραμυθιών: Το παράδειγμα του βιβλίου Μαραλά, η Μάνα των Παραμυθιών της Χριστίνας Φραγκεσκάκη Μίκα Ντάκα 579